tisdag 16 augusti 2016

Kompisar

Får jag lov att presentera min kompis katten Lycka!
Hon bor ihop med min dagmatte E. Idag har vi lekt som bare den.
Jag är hos henne eftersom jag inte klarar att vara ensam hemma.... än... ???

När matte kom och hämtade mig var det dax att åka på Ringträning igen.
Där ska man gå fint, stå fint och absolut inte bry dig om vilken hund som går före. Och man ska verkligen inte kolla bakåt för att se vem som går bakom. Det är inga lätta grejer! Så många spännande dofter.
Matte blir (skit)nervös på utställning så det är träning oxå för henne. 

Denna innehållsrika dag tog på krafterna även på en grabb som mig...
 
Go natt säger matte eftersom Ludde har däckat
/MARI

4 kommentarer:

  1. Så bra att du har en kattkompis - såna är guld värda tycker jag. :) Inte minst om dom är svarta.
    Kasper

    SvaraRadera
  2. PS. Än har din matte inte lyckats fixa rätt tidszon, ser jag. Men endera dan så kanske... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä! Måste jag gå in på en dator för att komma in bakvägen? Jag lyckas inte på telefonen eller plattan!

      Radera
  3. Antar att du måste gå via datorn för att kunna skapa och layouta en blogg. Samma gäller då för att kunna förändra t.ex. layout och ganska säkert också inställningarna.

    Själv gör jag allt via min laptop. Så jag har faktiskt ingen aning om vad man kan göra via mobilen. Men eftersom det inte tycks funka för dig antar jag att det krävs en dator.
    Du måste vara inloggad och på menyraden få upp "utforma", för att kunna gå vidare. Det är rätt roligt att kunna få till en blogg precis så som man vill ha den, kunna förhandsgranska osv. :)

    SvaraRadera