tisdag 6 september 2016

FINBESÖK

I förra veckan fick jag besök av den här goa trion.
Närmast kameran är jag, linslusen Ludde.
    
Det är Karin med barn som hälsar på oss i stugan. Det var inget vidare väder ute så vi fick ha det gött inomhus.
Matte och Karin har varit jobbarkompisar. Men så bestämde sig Karin för att nå sin dröm. Så nu är hon mattes frisör.
Här halvligger matte och har nåt bra i håret samt färgar frans och bryn. Sånt trams, om ni frågar mig.

Det var första gången som jag träffade den här familjen. Det var så kul att lära känna dem. Och de tyckte att det var kul att träffa mig. Kolla bara vilka fina brev jag fick.
En saga med teckning.

Barna kände min änglasyster.

Jag fick hundgodis och leksaker. Tack så mycket!

Tack för besöket och hoppas vi ses snart igen!

Ludde & Mari




2 kommentarer:

  1. Haha, en dröm gick i uppfyllelse - att bli din frisör! :D

    Trevligt besök och Ludde uppförde sig tydligen väldigt bra.

    Färgat bryn och fransar har jag aldrig provat, det ser inte helt ofarligt ut! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken dröm, alltså ��!
      Ludde är en käck och läraktig yngling.
      Nja, det är inte särskilt farligt "att bli fin....

      Radera